Über uns Asset Management

Asset Management

1. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On March 1, 2021, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs:

2. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On February 2, 2021, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs:

3. Credit Suisse Announces Coupon Amount on its Credit Suisse S&P MLP Index ETN (ticker symbol "MLPO").

On January 4, 2021, Credit Suisse declared a Coupon Amount for the Credit Suisse S&P MLP Index ETN (the "ETN").

4. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On January 4, 2021, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs:

5. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On December 1, 2020, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs:

6. Credit Suisse Group AG: Aktionärinnen und Aktionäre genehmigen zweite Ausschüttung der Dividende 2019

An der heutigen ausserordentlichen Generalversammlung der Credit Suisse Group AG haben die Aktionärinnen und Aktionäre den Antrag des Verwaltungsrates auf eine zweite Dividendenausschüttung in Höhe von CHF 0.1388 brutto je Namenaktie gutgeheissen. Damit kann die ursprünglich beantragte Dividende für das Geschäftsjahr 2019 von CHF 0.2776 brutto je Namenaktie in voller Höhe ausgeschüttet werden.

7. Credit Suisse and Salt Financial announce a collaboration on quantitative index solutions

New York, November 5, 2020 – Credit Suisse is working on a collaboration with Salt Financial as a strong addition to its Quantitative Investment Strategies ("QIS") offering, the Swiss bank has announced.

8. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On November 2, 2020, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs: