Über uns Latest News

Latest News

1. Credit Suisse Announces Coupon Amount on its Credit Suisse S&P MLP Index ETN (ticker symbol "MLPO").

On July 1, 2021, Credit Suisse declared a Coupon Amount for the Credit Suisse S&P MLP Index ETN (the "ETN").

2. Credit Suisse Announces Coupon Payments and Expected Coupon Payments on Credit Suisse X-Links® Exchange Traded Notes (the "ETNs")

On July 1, 2021, Credit Suisse declared coupon payments for the following ETNs:

3. Credit Suisse lanciert zukunftsweisendes Arbeitsmodell: "The Way We Work"

Credit Suisse bietet ihren Mitarbeitenden künftig mehr Flexibilität bei der Arbeitszeitgestaltung und Wahl des Arbeitsortes

4. Erholungsboom nach Corona – KMU wollen durchstarten

Credit Suisse und S-GE veröffentlichen Studie über die KMU-Exportperspektiven 2. Halbjahr 2021

5. Credit Suisse öffnet ihre Schnittstellen für Privatkunden und bietet neu Zahlungsverkehr via ePost App an

Im Rahmen der Zusammenarbeit von Credit Suisse und KLARA, einer Tochter der Schweizerischen Post, profitieren erstmals auch Privatkunden von Open Banking-Dienstleistungen. Ab sofort können Privatkunden Zahlungen zulasten ihres Credit Suisse-Kontos direkt in der neuen ePost App von KLARA auslösen.

6. Credit Suisse renames China securities joint venture

Credit Suisse is pleased to announce that it has renamed its China securities joint venture as Credit Suisse Securities (China) Limited (CSS), marking another major step in the bank’s ongoing build-out of its China franchise. Credit Suisse became a majority shareholder in the securities joint venture in June 2020, following the completion of a capital injection.

7. Kreditmarkt Schweiz 2021: Cash als wirkungsvollster Impfstoff

Die Credit Suisse veröffentlicht ihr Kredithandbuch Schweiz 2021

8. Publication of restated historical financial information

Credit Suisse today published its historical financial information, which has been restated to reflect the updated divisional and reporting structures as announced on March 18, 2021.