Über uns Financial News

Financial News

1. Credit Suisse announces referral arrangement for Prime Services customers with BNP Paribas

Credit Suisse is pleased to announce that it has signed a referral agreement with BNP Paribas to support its Prime Services and Derivatives Clearing customers in their selection of alternative providers for such services, in order to ensure a smooth migration of their business, in the context of the recently announced exit from Prime Services activities.

2. Zwei neue Mitglieder in den Verwaltungsrat der Credit Suisse Group gewählt

An der heutigen ausserordentlichen Generalversammlung der Credit Suisse Group AG haben die Aktionärinnen und Aktionäre sämtliche Anträge des Verwaltungsrats gutgeheissen. Axel Lehmann und Juan Colombas wurden für eine Amtsdauer bis zum Ende der nächsten ordentlichen Generalversammlung als neue Mitglieder in den Verwaltungsrat gewählt.

3. Appointments to the Executive Board of Credit Suisse Group: Christine Graeff as Global Head of Human Resources and Rafael Lopez Lorenzo as Chief Compliance Officer

Credit Suisse Group AG today announced two internal appointments to the Executive Board of Credit Suisse Group.

4. Beantragte Ernennungen in den Verwaltungsrat der Credit Suisse Group AG

Ad hoc-​Mitteilung gemäss Art. 53 KR