Über uns Financial News

Financial News

1. Credit Suisse Group announces public tender offers for debt securities

2. Credit Suisse Group is well on track with its comprehensive strategic review

Credit Suisse Group AG today announced that it is well on track with its comprehensive strategic review including potential divestitures and asset sales. The bank will update the market further when it reports third-quarter results on October 27, 2022.

3. Credit Suisse finances debt conversion for marine conservation in Barbados

Credit Suisse continues to support blended finance transactions focused on biodiversity conservation. Today, Credit Suisse, alongside CIBC FirstCaribbean, announces the completion of a debt conversion transaction for Barbados focused on allocating capital towards debt sustainability and marine conservation.

4. Credit Suisse Group gibt Veränderungen in der Geschäftsleitung bekannt

5. Credit Suisse Group 2Q22 Financial Report

Ad hoc announcement pursuant to Art. 53 LR

6. Credit Suisse informiert am Investor Deep Dive über Risk Management, Compliance und Technology & Operations sowie das Wealth Management

Die Credit Suisse Group AG (Credit Suisse) führt heute einen Investor Deep Dive durch, um die Anlegerinnen und Anleger über ihre wichtigsten Prioritäten und die Fortschritte der Funktionen Risk, Compliance und Technology & Operations sowie im Wealth Management zu informieren.

7. Entscheid des Bundesstrafgerichts

Credit Suisse Group nimmt den Entscheid des Bundesstrafgerichts zur Kenntnis, gegen Credit Suisse AG wegen gewisser historischer Organisationsmängel (StGB, Artikel 102) eine Busse von CHF 2 Millionen zu verhängen für die Periode vom Juli 2007 bis Dezember 2008. Die Untersuchungen reichen mehr als 14 Jahre zurück. Die Bank wird gegen den Entscheid Berufung einlegen.