Über uns Financial News

Financial News

1. Publication of restated historical financial information

Credit Suisse today published its historical financial information, which has been restated to reflect the new divisional reporting structure and management responsibilities announced on July 30, 2020.

2. Credit Suisse Group veröffentlicht Ergebnisse für das 2. Quartal 2020

Höchster Reingewinn der letzten zehn Jahre mit CHF 2,5 Mia. im ersten Halbjahr1

3. Credit Suisse baut auf ihren starken Ergebnissen des zweiten Quartals 2020 auf und lanciert Schlüsselinitiativen zur Stärkung der Strategie

Mit einer Reihe von strukturellen Verbesserungen sollen Effektivität und Effizienz gesteigert und Chancen für künftiges Wachstum genutzt werden

4. Credit Suisse Holdings (USA), Inc. announces 2020 CCAR results

Credit Suisse Holdings (USA), Inc. (CSH USA), the US intermediate holding company of Credit Suisse AG, announced today that the Board of Governors of the Federal Reserve System did not object to the 2020 Capital Plan of CSH USA submitted as part of the 2020 Comprehensive Capital Analysis Review (CCAR).

5. Credit Suisse prices inaugural Green Bond

First Swiss bank EUR-denominated issue

6. Credit Suisse Group 1Q20 Financial Report

Following the publication of its 1Q20 Earnings Release on April 23, 2020, Credit Suisse Group today published its 1Q20 Financial Report.